Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

רקפת פרא
עורכת ומנהלת אתר החדשות הטובות והצרכנות החברתית, אוהבת לראות את היתרונות שיש בלימון כפי שהוא, לפני שמוסיפים לו סוכר והופכים אותו ללימונדה. יועצת ומרצה לארגונים ומוסדות בנושא תוכן חיובי וצרכנות חברתית.

סקירת קציצות הדגים של שירן מקובבא

רקפת מסקרת את קציצות הדגים הנוסח מרוקאי של שירן מקובבא
קציצות הדגים של שירן קובבא (צילום: רקפת פרא)
קציצות הדגים של שירן קובבא (צילום: רקפת פרא)

 

בשישי בערב אירחנו לראשונה מאז שעברנו לגור בדירה החדשה זוג חברים טובים ורציתי שתהיה גם מנה ראשונה בנוסף לעוף בבירה ולפלפלים הממולאים בבשר, תפוחי אדמה, בטטה, גזר וסלרי אפויים בתנור וסלטים שהכנתי. אבל ממש לא היה לי כוח לעמול על עוד מנת דג וחיפשתי באתר החביב עלי קובבא אפשרויות.

לבסוף מפאת הזמן הקצר בחרתי להזמין מהמטבח של שירן קציצות דגים ברוטב אדום. שירן סיפרה לי שהקציצות מורכבות משילוב בין דני דניס ובורי טריים שהופכים את הקציצה לעסיסית וטעימה במיוחד.

עלות ל-10- קציצות דגים ברוטב מרוקאי תפוחי אדמה, גזר, גמבות, כוסברה 122 ₪

כשישבנו לשולחן אחרי הסיור בדירה החדשה, קידוש וחלה שהיה צריך לטבול ברוטב כל שהוא השתלבו מעולה עם קציצות הדגים וכולם ביקשו עוד.

המנה הייתה גדולה מספיק לכולנו ובנוסף לקציצות היו גם תפוחי אדמה חומוס ופלפלים שהוסיפו המון לטעם שהיה מתובל מעולה.

אני לא מתביישת לומר שבין כל המנות בארוחה זו הייתה ללא ספק המנה המוצלחת מכולן – וכמובן שלא לקחתי את הקרדיט לעצמי ופרגנתי לשירן ולאתר קובבא.

בשבת אחרי הצהריים- הבן הגדול והקטן ביקשו לאכול ורבו בניהם על הקציצה האחרונה שנשארה. לבסוף הגדול ויתר כי הוא היה מאוד רעב והעדיף לאכול פלפל ממולא באורז ובשר כי זה היה הרבה יותר גדול ומשביע מקציצה אחת.

בסיום הארוחה אכלנו עוגיות שאפיתי ואפשר לסכם ולומר שהארוחה עברה בהצלחה גדולה.

בפעם הבאה שאארח יש מצב גדול שלא אטרח כל כך ואזמין את הכל משירן או שאחלק בינה לבין עוד כמה בשלנים ממש מעולים מהאתר שכולם גרים בקרבת מקום!

תמונות מהטור