Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גו'ליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון, בעברו כתב ועורך תוכן חדשותי באחד מהערוצים המסחריים. כיום כותב על ענייני קולינריה, לייף סטייל ותיירות. בנוסף, עוסק בייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור.

ג'וליאן לוינסון חושף את המסעדה הרחובותית הבאה

ממסעדת "ביף מן" הממוקמת בפארק המדע רחובות (בסמוך לתחנת הרכבת) פועלת בעיר רחובות משנת 2014
"ביף מן" הרחובותית (צילום: גו'ליאן לוינסון)
"ביף מן" הרחובותית (צילום: גו'ליאן לוינסון)

 

מסעדת "ביף מן", הממוקמת בפארק המדע רחובות (בסמוך לתחנת הרכבת) פועלת בעיר רחובות משנת 2014. מטבח המסעדה, מציע מגוון רחב של כריכים אותנטיים מן המטבח הדרום אמריקאי "הדגש הוא על איכות הבשר וחומרי הגלם וכמובן, הניקיון". כל הפרטים

ממסעדת "ביף מן" הממוקמת בפארק המדע רחובות (בסמוך לתחנת הרכבת) פועלת בעיר רחובות משנת 2014. רבים מהתושבים זוכרים את המוסד הקולינרי המצליח עוד מגלגולו הקודם, אז פעל תחת המותג "קרייזי מיט". "המון לקוחות קבועים שלנו עדיין קוראים לנו ככה מההרגל, למרות שהמקום ניקרא "ביף מן" כבר 5 שנים" מספר לנו דניאל מבעלי המסעדה.

דניאל, מוסיף ומפרט כי "הציבור מכיר אותנו בין היתר עקב "המאנצ'" הלילי. עד לפני שנתיים הינו עובדים עד 23:00 כל יום מלבד שישי, גם במוצאי שבת. לאחר המעבר למשכננו החדש ברח' אופנהיימר 2 מול תחנת הרכבת החלטנו לסגור את הפעילות בערב נוכח הסיבה שהקמנו משפחות ונולדו ילדים. כשיש לך 2 ילדים קטנטנים ואבא כל הזמן בעבודה זה אוכל אותך מבפנים וזה הפך להיות בלתי נסבל. אז החלטנו לעשות הפסקה"

עוד אומר דניאל "בשנתיים האחרונות המסעדה פעלה עד 17:00 בלבד. בחודש הקרוב החלטנו שצברנו מספיק כח ומוטיבציה לפתוח שוב את הפעילות בערב ואנחנו מתרגשים מזה. הפעילות תהיה גם במקום, ובמיוחד במשלוחים דרך כל הפלטפורמות שקימות".

דניאל, מתייחס למנה הנמכרת ביותר במסעדה ואומר כי "ראשית, אין לנו בתפריט מנה שיורדת מהאיכות והטעם המפתיע של הכריך אנטריקוט אשר ניקרא "כריך ביף מן". חובבי הטורטיות התפקדו, "הביף רול" זו מנה זהה לכריך האנטריקוט, רק בטורטיה". עוד מוסיף דניאל בהקשר זה כי "אנשים התאהבו "בכריך הביף מן" מהרגע הראשון, היו זמנים שהוא זכה לנתח מכירות של כ 85%".

לגבי התפריט הכללי, דניאל מציין כי "אנחנו דואגים כל הזמן להתחדש. לא מזמן, הקמנו תפריט שלם של סלטים מיוחדים עם רטבים וממרחים יחודיים ובלעדיים. בנוסף, המקום המציע כמבן סלטים בהרכבה עם מגוון גדול של מרכיבים טריים הנחתכים בכל יום. תפריט הכריכים והטורטיות מתעדכן גם הוא מפעם לפעם. לאחרונה השקנו מנה של אוסובוקו מפורק המתבשל ברוטב יין ירקות שורש וסילאן כ 16 שעות. הבשר נכנס לתוך לחמנית בריאוש בתוספת ירקות טריים, צ'ימיצ'ורי ורוטב צ'יפוטלה מעושן".

צילום: גו'ליאן לוינסון
צילום: גו'ליאן לוינסון

 

לסיום, דניאל מדגיש, מציין ואומר כי "המסעדה כשרה מטעם רבנות רחובות, משגיח כשרות מגיע מידי יום למספר שעות ומקפיד על שטיפה וחיטוי ירקות, בדיקת הסחורות שמגיעות, וכל מה שמשגיח כשרות צריך לעשות". מוזמנים להגיע למסעדה הממוקמת ברח' אופנהיימר 2 , מתחם המטרו מול (מול תחנת הרכבת ) , רחובות. וכמובן לבצע הזמנות בכל פלטפורמות ההזמנות או בטל' 08-9223334.

תמונות מהטור